El Servei d’Arxiu Municipal (SAM) de Vacarisses s'encarrega de la gestió, el tractament, l'organització, la conservació i la difusió de tota la documentació que genera l'Ajuntament en l'exercici de les seves funcions i competències. També s’ocupa de la documentació de les persones físiques o jurídiques que han fet donacions o cessions dels seus fons, per tal de posar-la a l’abast de la població. La primera fase d’organització de l’Arxiu municipal es va fer l’any 1998 i la d’actualització, el 2011 (per part de l’Oficina de Patrimoni Cultural). Des de 2012, forma part de la Xarxa d’Arxius Municipals (XAM) de la Diputació de Barcelona.
Consulta de l'arxiu
De dilluns a divendres, de les 12 a les 14 h, i els dimecres,
de les 16 a les 18 h, amb cita prèvia.
Adreça: Ajuntament de Vacarisses - C/ Pau Casals, 17 (08223 Vacarisses)
Telèfon: 93 835 90 02
Correu electrònic: vacarisses@vacarisses.cat
Serveis que ofereix
Arxiu digital
Consulta alguna de la documentació digitalitzada, com dades sobre les eleccions municipals de 1860 a 1905, padrons d'habitants del segle XIX, fitxers de persones refugiades de la Guerra Civil i un balanç general de la Comissió de proveïments.
Enllaços d'interès