Només s’atendran les visites que hagin sol·licitat
cita prèvia. En aquest
enllaç, pots consultar els tràmits que s'atenen, com sol·licitar la cita prèvia, així com altres informacions.
Durant els dies de tancament, l’atenció al contribuent es continua prestant a través dels següents canals:
TELEMÀTIC
- A la pàgina web, on podreu fer tots els tràmits, així com presentar escrits a través del Registre Telemàtic.
- Per correu electrònic, a orgt.atenciociutadana@diba.cat, des d'on us ajudaran a fer tots els tràmits.
TELEFÒNIC
Trucant als telèfons de Call Center: 93 202 98 02 | 93 202 98 05
PRESENCIAL
Per realitzar tràmits presencials a la xarxa d’oficines de l’ORGT que requereixen cita prèvia, la podeu sol·licitar a https://orgt.diba.cat/cites
Tràmits presencials que no requereixen sol·licitar cita prèvia: presentació de documentació al registre, obtenció de documents per pagar i justificants de pagament, gestió de domiciliacions i consulta d’embargaments.