Ara que comencem a veure la llum al final del túnel, deixeu que faci un agraïment a totes aquelles persones sense les quals tirar endavant el municipi no hagués estat possible.
En primer lloc, als voluntaris i voluntàries en general i, molt especialment, a les cosidores i a l’ADF i Protecció Civil.
Als treballadors i treballadores de l’ajuntament i, molt en concret, a aquells que per la seva feina no s’han pogut quedar a casa fent teletreball, com son la Policia Local, l’equip de Serveis Socials i la Brigada Municipal i, les últimes setmanes, els bidells.
Un agraïment també al servei de neteja dels equipaments municipals, als operaris de la recollida d’escombraries i a botigues i dependents i dependentes que han fet possible, posant la seva vida per davant, que tot fos una mica més normal.
Evidentment, agrair tot l’esforç i dedicació dels regidors i regidores de l’equip de govern, 24 hores al dia atents i disposats al que faci falta.
Ara, us voldríem demanar paciència. Tot i que tots els departaments de l’ajuntament han seguit treballant de forma telemàtica, hi ha molta feina del dia a dia, de ser al carrer, que s’ha aturat durant pràcticament dos mesos per no posar en risc la salut de qui hi treballava.
No és fàcil fer funcionar un municipi, un ajuntament, sense el personal presencialment i amb molts serveis suspesos per un motiu o altre. Això vol dir que alguns treballs de manteniment, si no eren urgents, no s’han pogut fer. Algunes reparacions, si no eren urgents, no s’han pogut fer i tampoc s’han pogut treure herbes de vorals i carrers ni fer manteniment de parcs i jardins.
Ara, ja fa uns dies, hem començat totes aquestes tasques, però hi ha molta feina a fer i, per això, us demanem paciència.
Gràcies per la vostra comprensió!!
Data | 1 de juny de 2020 |
---|---|
Autoria | Toni Masana |