28 d'octubre de 2024
Una trentena de participants van reflexionar sobre el moment actual de les entitats juvenils i van realitzar un taller per fomentar l’associacionisme
Dissabte, el Punt de Vol va acollir la Trobada Jove de Vacarisses, on una trentena de persones van poder reflexionar sobre el moment actual de les entitats juvenils del municipi. El regidor de Joventut, Aitor Piqueras Rodes, i la tècnica de l’àrea van explicar les propostes rebudes per elaborar el nou Pla Local de Joventut.
Finalment, es va realitzar un taller per fomentar l’associacionisme juvenil, a càrrec de l’Escola Lliure El Sol. La jornada es va cloure amb una fideuada per a tot el públic assistent.
Des de la Regidoria de Joventut, se’n fa una valoració positiva per les aportacions i propostes interessants que es van rebre per part de les entitats juvenils que van participar a la trobada i que ajudaran a fomentar l’associacionisme entre el jovent vacarissà.