16 de maig de 2025
La iniciativa ha sorgit d’alumnes dels cursos organitzats per L’aula i s’ha pogut fer realitat gràcies a una voluntària vacarissana
Un grup de 7 persones es reuneix un cop per setmana per continuar millorant el seu català parlat. S’han conegut en els cursos de català organitzats per L’aula de l’Ajuntament de Vacarisses juntament amb el Consorci per la Normalització Lingüística (CNL).
La idea d’aquestes trobades per consolidar les habilitats lingüístiques assolides al curs ha estat iniciativa del mateix grup d’alumnes i s’ha pogut dur a terme amb el suport de Voluntariat per la Llengua del CNL, que ha pogut contactar amb una voluntària vacarissana disposada a dinamitzar el grup de conversa. Curiositats, anècdotes i afers històrics de Vacarisses són alguns dels temes que s’hi tracten.
El grup està format per persones de nacionalitats ben diverses: alemanya, argentina, romanesa, francesa i uruguaiana, a més de catalana. La diversitat cultural i l’interès per la llengua fan que les trobades siguin molt enriquidores.