13 de juny de 2025
La Junta de Govern Local, en sessió ordinària de data 5 de maig de 2025, va incoar l’expedient de contractació dels SERVEIS DE MANTENIMENT DEL PROJECTE DE REDUCCIÓ DE LA DENSITAT D’ARBRAT I ESTASSADA DEL SOTABOSC EN LA FRANJA DE BAIXA COMBUSTIBILITAT DE LA URBANITZACIÓ ELS CAUS DE VACARISSES DE VACARISSES. Mitjançant Decret d’Avocació de data 13 de juny de 2025, es va resoldre aprovar el Plec de Clàusules Administratives i el Plec de Prescripcions Tècniques que regeixen la present licitació.
Contra aquest acte que esgota la via administrativa podeu interposar de forma optativa i no simultània un dels següents recursos:
a) Recurs de reposició, que s’interposarà davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució, en el termini d’un mes a comptar des del dia següent a aquell en el què sigui publicat, d’acord amb els articles 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre.
b) Recurs davant la jurisdicció contenciosa administrativa que s’haurà de formular en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent al de la seva publicació, davant els Jutjats contenciosos administratius de Barcelona.
Tanmateix, podeu interposar qualsevol altre recurs o reclamació que estimeu oportú.