Mida

Ajuntament de Vacarisses
Inici
Comunicació Informació d'interès

XXXI Concurs de Fotografia

10 de setembre de 2024


PERÍODE DE PRESENTACIÓ

Del dilluns 16 de setembre al dilluns 14 d’octubre (ambdós inclosos), en horari de dilluns a divendres, de 8:30 a 14 h, i dilluns i dimecres, també de 16 a 18 h, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC).

 

PROCEDIMENT

Es podran presentar fotografies realitzades en qualsevol procediment, tan en blanc i negre com en color; ara bé, hauran de ser en format horitzontal/apaïsat; sinó, no seran acceptades.

Cada participant podrà presentar un màxim de 2 fotografies.

La mida de la imatge es mourà entre un màxim de 30x40 i un mínim de 18x24.

 

TEMA

El tema serà Vacarisses en qualsevol dels seus aspectes; ara bé, hi haurà 4 premis especials per als següents temes: Fonts, Festivitats, Masies i Patrimoni històric i cultural de Vacarisses.

 

PROCEDIMENT DE PRESENTACIÓ

Es presentarà un sobre per fotografia, sense cap mena de suport que les enquadri. A l’exterior del sobre i al dors de la fotografia, hi ha de constar: “XXXI Concurs de Fotografia”, i títol o lema de la imatge, especificant si la fotografia està dedicada a algun dels temes amb premi especial.

A més, dins de cada sobre, hi ha d’haver un altre sobre tancat, on constaran nom, cognoms, adreça, telèfon i correu electrònic de l’autor/a de la fotografia.

 

A banda de la fotografia en paper que servirà per a l’exposició, caldrà presentar-la també per correu electrònic a cultura@vacarisses.cat; si no, la fotografia no entrarà a concurs i no serà valorada. S’han de presentar en format .tiff o .jpg d’alta qualitat (resolució mínima de 250 dpi).

 

EXPOSICIÓ

Una selecció de les fotografies presentades, triada pel mateix jurat, serà exposada a la Biblioteca El Castell, a partir del dilluns 4 i fins al dissabte 16 de novembre.

Les fotografies no premiades s’hauran de recollir a partir del 23 de novembre i fins al 29 de novembre, a l’OAC. Les fotografies que no es recullin durant aquestes dates passaran a ser propietat de l’Ajuntament.

 

JURAT I VEREDICTE

El jurat estarà format per dues persones enteses en fotografia i la regidora de Cultura. L’acte de lliurament de premis es farà el dilluns 4 de novembre, a les 19 h, a la Biblioteca municipal El Castell.

 

OBRES PREMIADES

Les fotografies guanyadores restaran en propietat de l’Ajuntament, així com aquelles no premiades que no s’hagin recollit dins el termini esmentat a la base d’exposició.

 

PREMIS

S’atorgaran 12 premis en total, dels quals 4 són per als premis especials. El jurat pot decidir declarar desert qualsevol dels premis especials.

Cada persona premiada rebrà 60 euros per domiciliació bancària i les fotografies premiades seran publicades al Calendari de Vacarisses de 2025.

 

DRETS D’IMATGE I PROTECCIÓ DE DADES

Les fotografies que es presentin hauran de respectar el dret a la intimitat de les persones. Les persones participants es fan responsables dels drets d’imatge de qui apareix en les seves fotografies i de les possibles reclamacions. Les dades personals seran tractades per l’Ajuntament de Vacarisses d'acord amb la normativa vigent.

 

ACCEPTACIÓ I PROPIETAT INTEL·LECTUAL

La participació en aquest concurs pressuposa la total acceptació d’aquestes bases. Qualsevol fet imprevist o detall no contemplat en aquestes bases serà resolt pel jurat. L’acceptació del premi comporta la cessió gratuïta dels drets d’explotació a favor de l’Ajuntament de Vacarisses, el qual sempre citarà l’autoria de la fotografia i sempre s’usarà sense fins lucratius.



  • Càmera fotogràfica
  • Icone facebook
  • Icone email
  • Icone impressora
AJUNTAMENT DE VACARISSES
Pau Casals, 17 - 08233 Vacarisses
Tel.: 93 835 90 02 - vacarisses@vacarisses.cat

Amb la col·laboració

Logo Diputació de Barcelona
© 2019 Tots els drets reservats